Realitate

miercuri, 10 martie 2010

Imi reamintesc serile in care eram aproape .. cand ii simteam rasuflarea usoara la ureche si cand caldura lui imi cuprindea intreg corpul.
Vreau sa-i simt din nou prezentza si sa dau uitarii lumea aceasta murdara.
Trecutul creeaza stabilitatea.
Prezentul-echibru.
Viitorul-iluzii.
Acest tablou reprezinta esenta cea mai profunda a expresiei si creativitatii umane.Un mister in care ma adincesc din ce in ce mai mult .. depunind efort necontenit pentru a reintoarce "Stabilitatea"-trecutul.Acest efort este modul meu de a exista ca om in "echilibru".Cataloghez nestiutul ca "stabilitate" ce e determinatata de "echilibru"
Imi construiesc viitorul din iluzii care au fost candva realitate.
Intr-un final ramin la ipostaza de tristete si dezamagire,revenind la realitate si daramindu-mi fericirea printr-o simpla prostie care-si face simtita urma.

Viata e provocarea dintre bine si rau iar dragostea e impartita in bucati de ciocolata .. unele amare .. altele mai dulci .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu