L'amour

duminică, 28 februarie 2010

Inca imi amintesc acel vis :
Ma intorc acasa si te gasesc in fata usii .. incerc sa pricep ce va urma.
Nu scot nici un cuvant .. si tu la fel .. tacere .. nici un zgomot .. imi e frica .. simt ca totul va lua sfarsit.
Privirea ta ma omoara .. ea cauta ceva .. simt ca e inlauntru meu si ca vrea sa-mi gaseasca inima.
Imi intorci spatele si iti continui drumul prin ploaie .. iar eu ma trezesc cu fata in asternut .. inca tremurand .. si urmarita de acest cosmar.
Apoi totul dispare ..
Dispari si tu ..
Nu vreau sa ma scol din pat .. pentru ca imi va fi iar frig si iti voi simti lipsa .. dar sunt nevoita caci viata continua .
Nu vreau sa-mi mai amintesc de tine .. Desi inca vreau sa-mi spui ca ma iubesti.
Te-am pierdut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu