Te visez

marți, 11 ianuarie 2011

Te-am visat .. te-am visat doua nopti la rand .. somn ce mi-a parut o alta viata si din care nu as fi vrut sa ma trezesc.In lumina lunii ma simt in stare de orice .. gata sa-ti vorbesc,sa-ti privesc ochii si sa-ti ating bratul.
Era dimineata de vara umpluta de lumina somnoroasa,mi-am scos capul de sub plapuma si am invadat mirosul diminetii.Te-am regasit la acelasi loc in compania aerului rece al orel0r 5 .. ora destul de matinala pentru tine.Umblam in picioarele goale prin iarba ingrelata de stropii de roua si ne priveam pierduti in visul noptilor de vara .. cautam infinitul cu ochii ridicati spre cer si ascultam linistea proaspata a prezentului.Erai langa mine .. iti simteam rasuflarea si soapta .. o zi intreaga vietile noastre s-au intersectat .. nu am fost niciodata mai fericita ca in acea dimineata.Vad visul si cu ochii deschisi,iti tin minte fiecare miscare,imi apare in ochi tricoul tau galben si zambetul de copil implinit.
Te visez .. asa port cu mine o parte din sufletul tau ravasit.
Te visez .. ca si cand asta ar fi ultima mea noapte.
Sunt clipe ce nu sunt create pentru existenta .
P.S. Viata distruge visele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu