marți, 5 octombrie 2010

O dimineata racoroasa
Miros de fîn si adiere de vant proaspat.
Un fir de iarba imi rataceste printre degete
Iar pamintul jilav imi imbratiseaza picioarele.


Ma privesc.
Privesc in mine si descoper trasaturi noi si straine fiintei mele.
Cum sa-mi cunosc corpul si sa vietuiesc intocmai dupa nevoile lui?


O buburuza urca incet pe coapsa mea
Se opreste la un moment dat .. si .. impietreste ca o stana de piatra.
Cit de mult as vrea sa-i patrund in celule
Sa-i inteleg suflarea si tremurul.
Pierd notiunea timpului
Si ma trezesc cu buburuza pe umarul usor dezgolit si ars de soarele dogoritor.
Aceasta ganganie e ispitita de mediocritatea sentimentala si de iluzia unei fericiri comode ..
Si doar o hotarire nebuneasca,realizata in pofida tuturor impotrivilor,poate s-o mantuie.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu