Neatza!

sâmbătă, 10 iulie 2010

O raza jucausa mi-a alunecat usor pe obraz .. sa fie oare dimineata perfecta?
Deschid ochii si in fata mi se cladeste imaginea pe care-o vad in fiecare dimineata-aceeasi fereastra gigantica cu draperii albe .. un cactus batran si neghiob ce asteapta mereu sa ma imbratiseze cu labaele-i ghimpoase .. si o poza ce imi umple capul cu amintiri si durere.Cam asta vad ochii mei somnorosi.
Desteptatorul ma trezeste fara intarziere 06:00 "Ding-Ding".La auzul zanganitului se trezesc pestisorii din micutul vas de sticla si pudelul vecinilor .
Mirosul cestii de cacao patrunde prin crapaturile usii .. face o mica plimbare prin toate ungherasele odaitei si se ineaca in narile mele.Intr-un final lichidul cald patrunde in stomacul meu gol si mirosul dispare complet.Din boxe rasuna o melodie lenta care are scopul de a ma adormi .. dar raza jucausa de pe obrazul meu palid ii interzice si ma trage la lumina.Arunc pe mineblugii vechi .. un tricou .. tenisii .. si las in urma mea scartaitul nervos al usii .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu